Jesteś tutaj: Start / Kalendarz

Artykuły

Fotorelacja z Dnia Przyjaciela - praca zbiorowa uczniów i nauczycieli

2018-05-30

Nasz Dzień Przyjaciela odbył się podczas wycieczki do Siedlec i Złotego Potoku. Uczestniczyło w nim 38 uczniów z różnych klas.

Wspólnie zdobyte przez dzieci i nauczycieli doświadczenia dowodzą, że możemy na sobie polegać, a "PRZYJACIEL" to nie tylko termin z opracowanego przez nas  "Kodeksu Przyjaźni", ale prawdziwa wartość obecna w naszym życiu na co dzień.

Czytaj więcej o: Fotorelacja z Dnia Przyjaciela - praca zbiorowa uczniów i nauczycieli

Uczniowie klas młodszych na szlaku Orlich Gniaz

2018-05-30
Powiększ zdjęcie

Uczniowie klas I-III uczestniczyli w dwudniowej wycieczce po Jurze (28-29 maja 2018r.). Pierwszym celem naszej podróży był zamek w Mirowie, z którego wyruszyliśmy pieszym szlakiem do sąsiedniego zamku w Bobolicach. Tam oglądaliśmy odnowione  wnętrza zamkowe i wysłuchaliśmy legendy związanej z tym miejscem. W Żarkach,  na zajęciach w Etno Jurze dziewczynki robiły wianki panien dworskich, a chłopcy ozdabiali drewniane, rycerskie miecze. Następnie wszyscy dotarliśmy na miejsce zakwaterowania do św. Puszczy w Olsztynie. Po smacznym obiedzie wyruszyliśmy podziwiać okolicę, między innymi wzgórze zwane  Giewontem. Po krótkim odpoczynku przystąpiliśmy do zajęć kończących projekt Zippiego. Wszystkie rekwizyty wykonane przez dzieci w tym dniu były wykorzystane na balu "rycerzy i dworek", który odbył się po kolacji. Zakończeniem pierwszego dnia był grill, który uprzyjemnił wspólne zabawy i pląsy. Drugiego dnia, po śniadaniu wyruszyliśmy do Ogrodzieńca podziwiać kolejny zamek na szlaku Orlich Gniazd oraz korzystać z atrakcji przygotowanych w Parku Rozrywki i Doświadczeń Fizycznych. Pełni wrażeń i wesołych przeżyć powróciliśmy do domów!