Regulamin stołówki
REGULAMIN OPŁAT ZA OBIADY
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 22 W CZĘSTOCHOWIE
Zapisywanie na obiady:
-
Uczniów, którzy chcą korzystać ze stołówki szkolnej należy zgłosić do intendenta szkoły na deklaracji wydanej uprzednio rodzicowi.
-
Wykonanie przelewu za posiłki nie jest formą zapisu dziecka na obiady.
Wpłaty
-
Wpłata w banku (przelewem) na konto nr 57103011040000000093147001
-
Wysokość opłat za obiady za poszczególne miesiące zamieszczona jest na tablicy ogłoszeń stołówki szkolnej, na tablicy ogłoszeń przy szatni oraz na stronie internetowej szkoły,
-
Wpłata za obiady stanowi iloczyn dziennej stawki żywieniowej i liczby dni żywieniowych w danym miesiącu,
-
Opłaty za posiłki wnosi się w okresach miesięcznych za cały miesiąc z góry w następujących terminach:
-
wpłaty dokonywane są do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc w którym następuje korzystanie z posiłków,
-
wyjątek stanowi miesiąc wrzesień za który wniesienie opłaty następuje od 1 do 3 dnia miesiąca.
-
Kwota przekazana na konto szkoły musi być zgodna z kwotą wskazaną przez intendenta,
-
W przypadku nie przestrzegania terminów wpłat, dziecko zostanie wypisane z obiadów w następnym miesiącu. W przypadku nieuiszczenia opłaty wydawanie obiadów zostaje wstrzymane.
Wydanie karty obiadowej przez intendenta:
-
Wydanie kart obiadowych następuje po zaksięgowaniu wpłaty rachunku oraz okazaniu dowodu wpłaty przez korzystającego ze stołówki szkolnej.
Zgłoszenia nieobecności / odpisy:
-
W przypadku nieobecności, korzystającemu z posiłków przysługuje zwrot opłaty za dni nieobecności, pod warunkiem zgłoszenia tej nieobecności 2 dni przed absencją do godziny 13pod numerem telefonu: tel. 34/324-62-24 lub osobiście u intendenta,
-
Odliczeń i korekt w wysokości wpłat dokonuje wyłącznie intendent,
-
Odwołania obiadu może dokonać rodzic lub dziecko (obiadów nie odwołuje wychowawca),
-
Informacja o rezygnacji z posiłków powinna zawierać datę początku i zakończenia nieobecności rezygnacji z posiłków,
-
Zwrotu należności za posiłki dokonuje się w formie odpisu należności w następnym miesiącu,
-
W przypadku braku zgłoszenia nieobecności ucznia na obiedzie posiłek zostanie dla niego przygotowany i nie będzie możliwości zwrotu należności za ten obiad.
Rezygnacja z korzystania ze stołówki szkolnej:
-
Uczeń zapisany na obiady korzysta ze stołówki do końca roku szkolnego,
-
Informację o rezygnacji ze stołówki szkolnej należy zgłosić intendentowi najpóźniej do ostatniego dnia roboczego miesiąca, w którym spożywane są posiłki,
-
Brak opłat za posiłki nie jest równoznaczne z rezygnacją z korzystania ze stołówki szkolnej.
Inne:
-
Obiadów dla dzieci nie wydajemy na wynos,
-
Po spożytym posiłku naczynia i sztućce należy odstawić do wyznaczonego okienka,
-
Uczniowie, którzy nie będą przestrzegać regulaminu stołówki i zasad dobrego zachowania się na stołówce szkolnej, zostaną pozbawieni możliwości korzystania z obiadów,
-
Rodzic będzie obciążony przez szkołę za wszelkie szkody powstałe na stołówce z winy ich dziecka (powyginane sztućce, uszkodzone wazy, itp.),
-
W stołówce przebywają wyłącznie uczniowie spożywający obiad, osoby towarzyszące czekają poza stołówką.
-
Rodzic zobowiązany jest do poinformowania intendenta o występujących u dziecka alergiach lub uczuleniach (na jakie produkty dziecko jest uczulone).